طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان

سالها تجربه در زمینه طراحی سایت و تجارت الکترونیک در کنار بکار گیری نیروهای متخصص، مکمل ما در تحقق آنچه که یک وب سایت کامل و بدون نقص نیاز دارد بوده است، ما معتقدیم موارد زیر شیرازه ی یک طراحی سایت بدون نقص رقم می زنند که همواره سعی شده در کنار ارائه کیفیتی مثال زدنی هزینه ها تا حد ممکن در حداقل باشند. 1: طراحی و برنامه نویسی اختصاصی از 0 تا 100 بدون استفاده از ابزارهای سایت ساز موجود مانند جوملا،وردپرس،OpenCart و.... . 2: بهره مندی از کنترل پنل جدید شرکت طراحی سایت سرزمین هوشمند این امکان را می دهد وب سایت به طور مرتب با تکنولوژی های روز و تغییرات جدید بروز رسانی شود. 3: عملیات سئو سایت به طور کامل بدون دریافت هزینه اضافی از همان بدو شروع کار همزمان با طراحی سایت انجام می شوند. 4: استفا

طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان

۴ بازديد ۰ نظر

1.قابلیت معرفی و مقایسه محصولات در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
از دیگر قابلیت های جذابی که  سایت فروشگاهی دارا می باشد، امکانات مختلفی است که بر حسب نیاز صاحب سایت، می توان به فروشگاه اضافه کرد. قابلیت های مختلف فروشگاه اینترنتی را می توان امکان مقایسه کالاها و خدمات، نقد و بررسی، فروش های ویژه و تخفیف های ویژه مناسبت ها در طول سال ، گارانتی و دریافت نظرات خریداران دانست. این امکانات می تواند به جذب مشتریان بیشتر منجر شود.

2. ارائه آمارهای جامع و تفکیک شده برای مدیریت بهتر فروشگاه
وب سایت های فروشگاهی ، برتری های دیگری نسبت به سایت های معمولی دارد. یکی از برجسته ترین برتری های وبسایت های تیم ما ، ارائه آمارهای جامع و تفکیک شده از بخش های مختلف فروشگاه می باشد. همچنین انجام کلیه محاسبات نظیر درآمد، فروش و کنترل موجودی انبارها در بازه های زمانی مختلف برای شما فراهم شده است. همچنین با ارائه جداول و نمودارهایی از نتیجه تحلیل کالاهای مورد علاقه ی خریداران، اطلاعات جامعی را جهت بهبود کسب و کار در اختیار مدیران فروشگاه قرار می دهد.

3. طراحی فروشگاه اینترنتی واکنشگرا ( ریسپانسیو)
گروه طراحی سرزمین هوشمند با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی واکنش گرا، سایت را کاملا با انواع گوشی ها و تبلت های هوشمند سازگار می کند. این را بدانید امروزه نزدیک به ۷۰ درصد اینترنت گردی ها از طریق گوشی های همراه هوشمند و تبلت ها صورت می پذیرد. پس  طبیعی است که دارا بودن سایتی که با این وسایل هوشمند سازگار باشد یک مزیت بسیار بزرگ برای مدیران سایت ایجاد می کند، تا هر شخصی در هر نقطه ای و با هر وسیله هوشمندی، بتواند از فروشگاه دیدن و یا خرید کند. همچنین رعایت سازگاری فروشگاه با گوشی های هوشمند، باعث بالا رفتن رتبه فروشگاه در موتور های جستجوگر نظیر گوگل و بینگ شده و در نتیجه باعث ارتقای بازدیدها و افزایش فروش فروشگاه می گردد.

شاید ایده ای به ذهن شما، رسیده باشد، که پول ساز باشد و شما میخواهید تا در سریع ترین زمان ممکن و با بودجه محدود این ایده را عملی کنید. ورا وب این پکیج را برای همین در اختیار شما قرار داده است.

با طراحی سایت ارزان و فوری، شما یک تیر و دو نشان زده اید:

۱. طراحی سایت ارزان – اولین تیر این است که سایت شما با کمترین هزینه طراحی میشود، اما بر خلاف جاهای دیگر تفاوت زیادی با سایت های دیگر ندارد و فقط تنها تفاوت در امکانات آن است.

۲. طراحی سایت فوری – به طور کلی سایت ها در طی مدت زمان ۱_۳ ماه طراحی میشوند. 

اگر در اول کار خود هستید و هنوز نمیخواهید خرج زیادی برای کسب و کار خوتون کنید، این بهترین گزینه برای شماست.

بدون پیش پرداخت کار شما رو انجام میدهیم
بیش از پانزده سال تجربه کاری
بیش از پنج هزار کار انجام شده 
ساعت تماس هشت تا ده شب حتی ایام تعطیل 
جهت مشاوره راهنمایی به صورت رایگان تماس بگیرید
09915957342

www.tarahiwebsiteseo.com

www.sarzaminhooshmand.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.